Олексій Резніков: «Схеми розміщення наземної реклами будуть розроблені до кінця року»

Схеми розміщення наземної реклами будуть розроблені до кінця року. Про це заступник голови КМДА Олексій Резніков сказав у «Київському прес-клубі» в рамках презентації нових Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві.
«Із минулого тижня рішення, яким затверджені Правила розміщення рекламних засобів у Києві, набрало чинності. Наш наступний крок – розробка Схем розміщення наземних рекламних засобів на всій території міста. Вже невдовзі буде створена робоча група із напрацювання схем до складу якої, я впевнений, увійдуть представники бізнесу, Асоціація операторів зовнішньої реклами та інші громадські об’єднання в цій галузі», – розповів Олексій Резніков.

Своєю чергою, голова Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук розповіла про пілотні проекти Рекламное агентство із впорядкування розміщення рекламних засобів, ініційовані самими операторами та погоджені КМДА.

«Уже запущено в роботу та майже повністю реалізовано перші 2 пілотні проекти. Реалізація цих пілотів – це, власне, інвестиційні проекти, які коштують бізнесу 8,2 млн грн. Оператори виступили ініціаторами цих інвестпроектів із впорядкування розміщення рекламних засобів. Далі – розробка схем і впорядкування РЗ у всьому місті», – повідомила Оксана Поліщук.

Вона також розповіла, що перший пілотний проект – «Хрещатик» (у межах від площі Льва Толстого до Контрактової площі) – обійшовся у 5 млн грн. До проекту увійшли такі вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Сагайдачного, а також Володимирський і Боричів узвози, Поштова площа. Після реалізації проекту кількість конструкцій на вказаних вулицях скоротиться із 268 до 71.

Другий проект – «Парковий», до якого увійшли Дніпровський узвіз, Дніпровський проїзд, Героїв Крут, Паркова дорога, Петрівська алея. Він обійшовся у 3,2 млн грн. На цих вулицях кількість РЗ скоротиться з 155 до 65.
Оксана Поліщук наголосила, що Асоціація зацікавлена в якнайшвидшій розробці та реалізації схем на всій території міста, оскільки результатом цього проекту стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа.
Генеральний директор групи компаній «РТМ-Україна» Олег Невельчук зазначив, що прийняття Правил розміщення рекламних засобів у Києві – зламний момент у розвитку галузі зовнішньої реклами.

«Останні роки, маючи велику кількість інвентарю, ми заробляли на його обслуговування, а не на розвиток компаній. Бізнес першим почав бити на сполох ще у 2012 році. Я вдячній нинішній столичній команді, що титанічними зусиллями та політичною волею вдалося змінити ситуацію і розпочати реформи. Сьогодні соціально відповідальний бізнес зовнішньої реклами заявляє, що бере на себе відповідальність втілювати зміни згідно Правил. Європейський шлях розвитку реклами передбачає, що оператори інвестують в інфраструктуру міста, а саме: сучасні зупинки транспорту, автоматичні громадські вбиральні, ліхтарі, лави, інші елементи міських вуличних меблів. Але для такої роботи операторам потрібні гарантії від міської держадміністрації, відповідно до законів України, аби компанії могли планувати бізнес на 5-10 років наперед. Зараз ми на порозі значних інвестицій, тож розраховуємо на такі гарантії», – сказав Олег Невельчук.

Заступник голови КМДА Олексій Резніков резюмував, що нові Правила розміщення реклами передбачають і гарантують однакові умови для всіх гравців ринку, а також передбачають перехідний період для бізнесу.

«З квітня 2016 року ми почали роботу над новими правилами спільно з операторами і, як ми бачимо, в палких дискусіях та сперечаннях із гравцями ринку народилася істина та правильне рішення, якого потребувало місто і містяни – Правила розміщення рекламних засобів у місті Києві. Мета правил – наведення порядку в Києві, зменшення надмірної кількості зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує правила благоустрою. У перехідних положеннях ми передбачили, що всі, хто мають діючі дозволи, зможуть достояти до завершення строку його дії. Так, упродовж 2017-2020 років кількість конструкцій буде поступово зменшуватись. Але на ті місця, де є обмеження згідно з уже діючими правилами, звісно ж не будуть видавати нові дозволи. Якщо станеться так, що конструкція, строк дії дозволу якої завершився, відповідає всім вимогам діючих правил, то дозвіл буде видано», – сказав Олексій Резніков.

Він додав, що наразі також ведеться діалог-роз’яснювальна робота із власниками фасадної реклами, вивісок тощо.
«Фасадна реклама також не повинна спотворювати будівлі. Власники наземних конструкцій самі почали роботу, чого чекаємо і від «фасадки». Тільки разом із киянами та соціально відповідальним бізнесом ми зможемо зробити наше місто гарним і безпечним», – резюмував Олексій Резніков.